Sorry

Hej är såå ledesen att jag inte har bloggat dom senaste dagarna. Jag har varit hos farmor och farfar och på dop, och då har jag inte kunnat blogga. Men i alla fall, idag så var jag ledig från skolan för att vi kom hem vid halv ett och då behövde jag inte gå till skolan. Men igår så kom mina kusiner till farmor och farfar och då så firade vi mig och två av mina kusiner (dom är tre) och då fick jag en tvål, lepp balsam och hudkräm från body shop av dom och ett presentkort på ginatricot av farmor och farfar, jag lägger upp en bild på det senare. Men nu så ska jag försöka övertala pappa att få åka ner på stan en kortis, annars så ska jag göra läxor (igen..)
                                   Puss och kram skumbanan //Elin




Super söta katt munkar från We<3it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0