Lik blek

Hej jag är jätte ledsen för att jag inte har bloggat på hela veckan, jag har inte inte hunnit. Men igår så va jag på bio med pappa och såg  någon Tintin film som var jätte bra, men lite läskig. Efter bion gick jag till Tilda och va med henne och Elli. Jag och Elli hjälpte Tilda (putte lite) att fixa henne för att hon skulle på en halloween fest.
Idag har jag varit med Elli, fast vi var bara till lunch sen årka jag inte vara mer. Men erter ett tag så började jag lite med min tröja som jag ska ha imorgon på Ellis och Ellens halloween fest. Jag lägger upp en bil på tjöjan och steg för steg hur jag gjorde den sen. Men ha en bra dag //Elin
Uppe: Tilda när hon blundar
Nere:En sne bild på hela hennes ansikte
Nere: En till bild sned bild på Tilda, fast hela henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0