Jag är tillbaka!

Hejsan alla (som inte är så många)   har haft bloggpaus son ni (som inte är så många, haha) har märkt. Men under dom här veckorna som har gått har jag inte gjort något speciellt, förutom att det var Lucia i skolan den trettonde, å gissa vem som var Lucia.... jo jag :D Lägger upp bilder från Luciatåget senare när jag hittar kameran...
Här har det snöat, men inte så jätte mycket (haha kände för att skriva det:))
Imorgon åker jag till farmor å farfar så det kommer nog inte bli så mycket bloggning över julhelgen, å där har det inte snöat, så där blir det en grön jul :( Känns vell lite sådär :/
Men men, Hare bra :)
Det vore trevligt med så här mycket snö:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0