Mobilskal

Har inte hunit blogga för att jag har varit på en origenterings tävling. Det gick rätt så bra.
Just nu sitter jag och gör om mitt mobilskal med Elli och Tilda. Lägger upp en bild på mobilskalet imorgon, men här får ni en bild på mig och Elli när vi fixar mobilskalen.  


Vi har startat en blogg där vi fixar ditt mobilskal. Så om du vill att vi ska fixa ditt så kan du maila oss på:  [email protected], och sen så skikar du mobilskalet till oss. Bloggen heter: mobiltillbehorbyellinelin.blogg.se  Du kan antingen bestämma själv, eller så har vi en ide som vi mailar till dig så får du säga om du gillar det eller ej. Vi kommer också göra mobilsmycken. Mobilskalen kostar ca 50 kr och mobilsmyckena kostar ca 25 kr.

                    Ha det bra och hoppas att ni skickar in ett mobilskal till oss (adressen får du på mail) //Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0