Not rävarna

Kom hem för ca 45 min sen, har varit och spelat fiol. Det var min första lektion med min nya orkestergrupp som vi har var tredje vecka. Våran orkester grupp har fått namnet: Not rävarna, fånigt va? Men jaja. Imorgon så kommer den nya tjejen Matilda som sagt och det ska bli as KUL! 
                                              Ha det bäst flodhäst //Elin :{D
 
                         
                           
                                            En bild som jag tog i sommras

Kommentarer
Postat av: Rebecka

sv: tack! :) det är instagram, om du har t.ex en android mobil eller en ipdod så kan man använda det och redigera bilder!

2011-09-28 @ 19:43:28
URL: http://powderpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0