Förlåt mig

Förlåt mig för att jag inte skrev igår och i förrgår, men nu ska jag göra det! Kom hem för ca en timme sen. Idag i skolan hade vi no, men det var inte vanlig no, för vi titta på lite bilder och gissa på vad!? Det var lungor och jag blir typ spyfärdig av bilder ur kroppen. Men nu kanske vissa tänker: men det är vell inte så farligt, MEN DET VAR DET! Vi tittade på vanliga lungor och lungor på en som röker (dom var alldelse svarta). Imorgon ska vi få en till i klassen! Det är en tjej som heter Matilda. Det är den första tjejen på jätte super länge sen en tjej började i våran klass. Men nu ska jag nog jobba lite matte. Hej svejs //Elin

                      
                             Jag idag: Tröja: Ginatricot 299  Byxor: Kappahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0