Min dag idag

Hej förlåt för dålig uppdatering men typ vid tio så åkte jag till lugndet (ett badhus här i falun) och badade med Tilda, Eric och pappa. Sen så kom Elli och josse och dom skulle va kvar där längre än oss så då var vi kvar med dom och tänkte gå hem. Så vi va kvar där till typ kvart i tre, så vi (jag och Tilda) badade i nästan fem timmar! Men sen så skulle vi gå hem och jag var ju såklart jätte samrt då för jag hade en kortärmad tröja under en regnjacka och tajts och det var typ sex grader. Så jag frös typ ihjäl. Men sen när vi kom hem så åt vi lunch och hyrde en film och gissa vilken... BALTHAZAR! Sen typ efter 20 min så gjorde vi VÄRLDENS godaste varma choklad jag lägger upp receptet senare. Men sen så skulle jag städa för att en mäklare kommer imorgon så då fick Tilda sitta vid darton lite. Ja såhärhar min dag sett ut.
jag och tilda (jag ser super konstig ut)
ps: den där bilden på "chokladkakorna" det var tydligen mobilskla ops men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0